فهرست مطالب

ceratin-service

قیمت کراتین مو بر اساس حجم و بلندی مو؟

قیمت کراتین مو می‌تواند از دو میلیون تومان تا بالای هفت میلیون تومان باشد. هزینه خدمات کراتین مو براساس حجم و بلندی مو تعیین می‌شود؛ یعنی هر چقدر موهای شما بلندتر و حجیم تر باشد هزینه کراتین مو1403 شما بیشتر خواهد بود. نوع مواد استفاده شده برای کراتین، تجربه آرایشگر و مکان سالن زیبایی نیز در تعیین قیمت کراتین تاثیرگذار هستند. هرچه مواد باکیفیت‌تری برای کراتین استفاده شود؛ تجربه و تخصص آرایشگر بیشتر باشد یا سالن زیبایی در منطقه گران‌تری باشد؛ هزینه تمام شده کراتین مو بیشتر خواهد بود.

بلندیِ مو

قیمت کراتین مو

موی کوتاه

2تا 3 میلیون تومان

موی متوسط

4 تا 5 میلیون تومان

موی کوتاه

6 تا 7 میلیون تومان

عوامل موثر بر قیمت کراتینه مو

حداقل قیمت کراتین مو حدود دو میلیون تومان و حداکثر هزینه کراتین مو معمولا هفت میلیون تومان یا بیشتر است. متغیر بودن قیمت خدمات کراتینه مو به این خاطر است که به مواد مختلفی مثل اندازه و حجم مو، مواد استفاده شده و نوع کراتین انتخابی توسط شما، میزان تجربه و تخصص آرایشگری که کراتین را برایتان انجام می‌دهد و حتی منطقه مکانی که سالن زیبایی مورد نظرتان در آنجا قرار دارد؛ بستگی دارد.

حجم و بلندی مو

مهم ترین معیار تعیین هزینه کراتین مو 1403، حجم و بلندی موهای شماست. کمترین قیمت کراتینه مو مربوط به موهای کوتاه است. حداقل قیمت کراتین مو موهای کوتاه و کم حجم دو میلیون تومان است؛ اما اگر موهای شما آسیب زیادی دیده باشد این مبلغ می‌تواند تا سه میلیون یا حتی بیشتر افزایش پیدا کند.
برای موهایی که بلندیِ متوسط دارند؛ قیمت خدمات کراتینه مو 1403 از 4 میلیون تومان شروع می‌شود و با توجه به حجم مو، میزان آسیب و نوع کراتینی که انتخاب می‌کنید این مبلغ ممکن است تا 5 میلیون تومان یا حتی بیشتر هم بشود.

بیشترین مبلغ کراتین مو 1403 مربوط به موهای بلند و پر حجم است. هزینه کراتین موهای بلند از 6 میلیون شروع می‌شود. در صورتی که موهایتان خیلی پر حجم باشد یا آسیب زیادی دیده باشد، این مبلغ می‌تواند افزایش پیدا کند و به 7 میلیون تومان یا حتی بیشتر برسد.

نوع مواد استفاده شده

نوع مواد استفاده شده در کراتین نیز بر قیمت خدمات کراتین مو تاثیر مستقیم دارند. ارزان‌ترین مواد کراتین مربوط به کراتین احیا ساده می‌باشد. از سوی دیگر، گران‌ترین مواد کراتین مربوط به کراتین صافی برزیلی و نانو کراتینه می‌باشد.
دقت کنید که حالت و میزان آسیب موهای شما در انتخاب مواد استفاده شده برای کراتین و نوع کراتین مناسب موهای شما تاثیر مهمی دارند. به عنوان مثال، اگر موهای شما آسیب زیادی دیده باشند؛ باید از مواد تخصصی‌تر و گرانتری استفاده شود که قیمت بالاتری داشته اما زمان ماندگاری بیشتر و خاصیت ترمیمی کاربردی‌تری هم دارند. به علاوه، اگر موهای وز یا فری دارید طبیعتا باید انتظار داشته باشید که مواد کراتین گران‌تری در مقایسه با کسی که موهای حالت دار و موج داری دارد؛ برایتان استفاده شود.

تجربه آرایشگر

تجربه و تخصص آرایشگر هر چه بیشتر باشد؛ هزینه کراتین مو توسط او نیز بیشتر خواهد شد. نمی‌توان انتظار داشت که هزینه خدمات کراتین توسط کسی که مدرک تخصصی کراتین مو را دارد و تجربه خوبی در این مورد کسب کرده با کسی که این مدرک و تخصص را ندارد یکسان باشد.
شما حتی می‌توانید با کمتر از یک میلیون تومان توسط آرایشگری که تجربه و تخصص کافی نداشته باشد کراتین کنید. اما نتیجه کار احتمالا مورد قبول شما نخواهد بود و احتمالا ماندگاری چندانی نداشته باشد. علاوه بر آن، ممکن است حتی موهایتان آسیب ببیند! پس بهتر است اگر قصد کراتین موی خود را دارید؛ آن را زیر نظر متخصص انجام دهید. به طور کلی، هزینه کراتین توسط یک آرایشگر حرفه‌ای در مقایسه با یک آرایشگر تازه کار ممکن است دو یا حتی سه برابر باشد؛ اما ارزشش را دارد.  

منطقه مکانی سالن زیبایی

از دیگر مواردی که در تعیین قیمت کراتین مو موثر است؛ منطقه مکانی سالن زیبایی است. به طور معمول، آرایشگاه هایی که در مناطق بالای شهر قرار داشته و شهرت و محبوبیت بیشتری دارند؛ هزینه بیشتری را در مقایسه با آرایشگاه هایی که در مکان‌های پایین‌تری قرار دارند، برای خدمات کراتین مو دریافت می‌کنند.
البته این نکته را هم در نظر بگیرید که معمولا آرایشگاه های خوش نام در مناطق بهتر شهر، امکانات بهتری دارند و آرایشگرهای حرفه‌ای و باتجربه ای در آن‌ها فعالیت می‌کنند. در نتیجه، می‌توان گفت کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهند نیز به تناسب قیمت بیشتری که ارائه می‌دهند؛ بیشتر است.

دوام و ماندگاری کراتین مو چقدر است؟

به گفته متخصصان، حداقل دوام کراتین 4 تا 6 ماه است. البته اگر شما به مراقبت از کراتین مو دقت کنید؛ این ماندگاری می‌تواند به 8 تا 12 ماه افزایش پیدا کند. مورد دیگری که در ماندگاری کراتین مو تاثیر گذار است؛ کیفیت مواد کراتینی است که برایتان استفاده می‌شود.

هر چه مواد کراتین مورد استفاده برای موی شما با کیفیت تر باشد؛ ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد بود. البته می‌توان گفت که اگر کراتین را پیش یک کراتین کار حرفه‌ای انجام دهید با وجود آن که قیمت کراتین موی شما بیشتر خواهد شد؛ می‌توانید انتظار ماندگاری بیشتری را نیز داشته باشید.

بهترین مراکز خدمات کراتین مو در غرب تهران

.پیش از این که بتوانید برای دریافت خدمات کراتین تصمیم‌گیری کنید باید بهترین مراکز خدمات کراتین مو در غرب تهران را بشناسید. به جرات می‌توان سالن زیبایی رویال رزا را بهترین مرکز خدمات کراتین مو در غرب تهران نامید. کراتین کارهای درجه یک و قیمت کراتین مو مناسب و مقرون به صرفه باعث شده که رویال رزا از دیگر مراکز کراتین در تهران متمایز باشد.
از دیگر مراکز حرفه ای کراتین مو در غرب تهران می‌توان به سالن زیبایی گلاریس غرب، سالن بانو شفیعی در صادقیه، کراتینه مو شادلین واقع در بلوار فردوس و مرکز کراتین مو پریسا ظفری در اتوبان ستاری اشاره کرد. این مراکز کراتین مو با ارائه خدمات درجه یک توانسته‌اند رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب نمایند.

 

مشاوره برای خدمات کراتین مو

 مشاوره برای خدمات کراتین مو در انتخاب مناسب ترین نوع کراتین برای موی شما تاثیر زیادی دارد. اگر کراتینی که انتخاب می‌کنید برای موی شما مناسب نباشد؛ ممکن است نتیجه دلخواه خود را نگیرید. به عنوان مثال، اگر برای موهای آسیب دیده از کراتین صافی برزیلی استفاده کنید احتمال این که موهای خود را از دست دهید یا آسیب جدی به موهایتان وارد شود وجود دارد.
مشاوره تخصصی خدمات کراتین مو برای همین وجود دارد که از چنین اتفاقاتی جلوگیری کند. در این مشاوره، کراتین کار متخصص وضعیت موهای شما را بررسی می‌کند و با توجه به شرایط موهای شما و میزان آسیب و حالت آن، به شما انواع کراتین مناسب برای موهایتان را پیشنهاد می‌دهد تا بتوانید مناسب‌ترین نوع کراتین برای موهای خود را انتخاب کنید.
 
Picture of فاطمه صاحبی
فاطمه صاحبی

مدیر سئو

نمونه کارها
سوالات متداول

قیمت کراتین مو برای موی بلند با توجه به حجم و اندازه مو از 3 میلیون تا 6 میلیون می‌باشد.

حجم و بلندی مو، کیفیت مواد استفاده شده و مهارت آرایشگر همگی برقیمت کراتین مو تاثیردارد.

قیمت کراتین مو موتاه در صورتی که تا زیر گردن باشد و حجم مو متوسطی داشته داشته باشد از یک میلیون و 500 هزارتومان تا 2 میلیون تومان است.