کراتین مو چیست؟

 کراتین مو شامل استفاده از نوعی پروتئین به نام کراتین برای ترمیم کردن موها و شاداب و براق کردن آن‌هاست. خدمات حرفه ای کراتین مو برای موهای آسیب دیده و خشک یا موهایی که دچار موخوره و ریزش هستند مناسب است. مهم‌ترین انواع کراتین مو ، کراتین برای احیا، صافی و احیا و کراتین برزیلی است. به علاوه، نانو کراتینه مو نیز نوعی از خدمات کراتین مو است که روی احیای موهای آسیب‌دیده تمرکز دارد.

کراتین مو برای چه کسانی مناسب است؟

خدمات کراتین مو برای موهای آسیب دیده و ترمیم سد دفاعی مو یک اقدام موثر و کاربردی است. اگر موهای شما آسیب دیده و از خشکی و وز شدن مو یا ریزش و موخوره رنج می‌برید یا موهایتان به خاطر مش، رنگ و دکلره دائم ضعیف و کدر شده؛ خدمات تخصصی کراتین مو 1403 می‌تواند به شما کمک کند. علاوه بر آن، کراتین برای موهای فر و موج دار نیز مناسب است؛ زیرا می‌تواند به لخت شدن و زیباتر به نظر رسیدن موهای شما کمک کند.

انواع کراتین مو

انواع کراتین مو

کراتین مو انواع مختلفی دارد و می‌توان انواع خدمات کراتین را به کراتین مو برای احیا، کراتین مو برای صافی و احیا، و کراتین مو برزیلی دسته بندی کرد. خدمات کراتین مو برای احیا مناسب موهایی است که ضعیف و آسیب دیده هستند و به خاطر دکلره یا رنگ، اتوکشی مداوم یا دلایل دیگر شکننده، خشک و کم آب شده‌اند یا دچار ریزش و موخوره هستند.

خدمات کراتین صافی و احیای مو مناسب افرادی است که موهای آسیب دیده و خیلی ضعیف با حالت فر، وز یا حالت داری دارند و دوست دارند موهایی براق و لخت داشته باشند. در این نوع کراتین هم ضعف ها و آسیب‌ های احتمالی مو برطرف شده و هم حالت مو صاف و لخت می‌شود.

خدمات کراتین مو برزیلی مخصوص افرادی است که موهای فر یا حالت دار سالم دارند که آسیبی ندیده است. مواد به کار رفته در کراتین برزیلی خیلی قوی هستند و برای همین نمی‌توان از آن برای موهای ضعیف استفاده کرد. افرادی که موهای خیلی وز یا فری دارند می‌تواند با دریافت خدمات کراتین برزیلی مو، موهای خود را لخت شلاقی کنند.

کراتین مو چیست

نانو کراتینه مو چیست؟

نانو کراتینه مو نوعی پیشرفته از خدمات کراتین مو است که می‌تواند برای هر نوع مویی استفاده شود. تمرکز نانو کراتین مو بر روی سلامت موهای شما و برطرف کردن ضعف و شکنندگی آن است و در این زمینه بهتر از کراتین ساده عمل می‌کنند. البته نمی‌توان گفت که خدمات نانو کراتین مو می‌تواند موهایتان را کاملا صاف کند؛ چون تاثیر آن با توجه به بافت موهای شما متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی بعد از نانو کراتین کردن موهایتان می‌توانید پیش از تصمیم گیری در مورد خدمات کراتینه مو، باید با مزایا و معایب کراتین کردن مو آن آشنا باشید. مهم‌ترین مزیت کراتین مو این است که سلامتی را به موهای ضعیف یا آسیب دیده برمی‌گرداند. علاوه بر آن، درخشندگی و استحکام موها را نیز افزایش داده و موهای شما را صاف و لخت می‌کند.

از معایب مهم کراتین مو این است که ممکن است افراد به مواد کراتین آلرژی داشته باشید. علاوه بر آن، قیمت خدمات کراتین مو نسبتا بالاست و چندان مقرون به صرفه نیست. برای این که اثر کراتین باقی بماند، شما باید به مراقبت از کراتین مو دقت کنید که نیاز به توجه زیادی دارد.

مطمئن باشید که موهایتان سلامت خود را به طور کامل بازیافته و خیلی راحت‌تر صاف خواهند شد.

مزایا و معایب کراتین مو؟

مزایای کراتین مومعایب کراتین مو
سلامت موهاهزینه بالا
ترمیم آسیب های موهازمان بر بودن
افزایش استحکام موهانیاز به رسیدگی و مراقبت
درخشندگی و زیبایی مواحتمال آلرژی
صاف و لخت شدن موهااحتمال آسیب به مو در صورت درست انتخاب نکردن نوع کراتین مناسب

در جدول بالا مهم‌ترین مزیت ها و مضررات کراتین مو را به طور خلاصه ذکر کرده‌ایم.

نانو کراتین مو چیست

تاریخچه کراتین مو

شاید برایتان جالب باشد که تاریخچه کراتین مو را بدانید. پروتئینِ کراتین برای اولین بار در 1840 کشف و شناسایی شد. کاشف این پروتئین دانشمندی به نام فردریش ویلیام کوله ایسن بود. در طی تحقیقات در مورد ماهیت و کاربرد این ماده، مشخص شد که کراتین می‌تواند به عنوان ماده ای اساسی برای رفع ضعف‌ها و ترمیم آسیب های مو مورد استفاده قرار بگیرد. از آن زمان تا به حال، کراتین به صورت گسترده‌ای برای موها استفاده می‌شود.

قیمت کراتین مو

قیمت کراتین مو 1403 از 2 تا 7 میلیون تومان متغیر است. نوع کراتینی که انتخاب می‌کنید و حجم و طول موهای شما در تعیین هزینه خدمات کراتین مو تاثیرگذار است. قیمت کراتین موهای کوتاه حداقل 2 میلیون، قیمت کراتین موهای متوسط حداقل 4 میلیون و هزینه کراتین موهای بلند حداقل 6 میلیون تومان خواهد بود. گرانترین نوع کراتین، کراتین صافی برزیلی و نانو کراتین بوده و ارزان‌ترین نوع کراتین، کراتین احیا ساده می‌باشد.

بهترین مراکز خدمات کراتین مو در غرب تهران

به جرات می‌توان گفت که بهترین مرکز خدمات کراتین در غرب تهران، آرایشگاه رویال رزا است که از مواد کراتینه درجه یک استفاده می‌کند و هزینه مقرون به صرفه ای برای خدمات کراتین در نظر می‌گیرد. از دیگر مراکز خوب کراتین مو در غرب تهران می‌توان به کراتینه سلیمی در خیابان مهران، سالن تخصصی کراتینه بهاره صیاد در سعادت آباد و مرکز کراتینه ایران در بلوار مرزداران اشاره کرد که محبوبیت زیادی در زمینه ارائه انواع خدمات کراتین مو دارند.

مشاوره برای خدمات کراتین مو؟

پیش‌تر اشاره کردیم که هر نوع کراتین برای افراد خاصی مناسب است. در نتیجه، پیش از انتخاب نوع کراتین مناسب برای موهای خود باید اطلاعات کافی در مورد موهایتان و آسیب های احتمالی آن داشته باشید. به همین دلیل است که مشاوره برای خدمات کراتین مو خیلی مهم است.

مشاور خدمات کراتین مو

مشاوره کراتین مو به شما کمک خواهد کرد تا مناسب ترین نوع کراتین را برای موهای خود انتخاب کنید و بهترین و رضایت‌بخش ترین نتیجه را بدون هیچ‌گونه آسیبی به موهایتان بگیرید. آرایشگاه رویال رزا ارائه دهنده خدمات کراتین باکیفیت، امکان مشاوره کراتینه مو با کارشناسان را برایتان فراهم کرده تا بهترین انتخاب را انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *